I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Kanarieöarna, Schweiz eller Kläppen?

Kategori:

Ja vi har lite svårt att bestämma oss här i familjen var vi ska spendera vintern nånstans. Schwiez är nog tyvärr uteslutet för det blir alldeles för dyrt. Vi är ju faktiskt sex stycken i min familj, det blir massor av pengar! Jag röstar på Kanarieöarna, vem byter inte ut regn och rusk mot sol och värme? Samtidigt så får jag faktiskt ta med mig en kompis om vi ska till Kläppen. Det är ju så otroligt mysigt att bo i en varm stuga med mitt ute i snön. Sitta framför en varm brasa, dricka varm choklad och grilla äpplen. Mumma! Haha. Men vi ska diskutera lite i familjen och jag ska höra runt om nån bill följa med till Kläppen om vi nu ska dit.

Nån som e på G ?;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: