I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Idol -08

Kategori:

Karlstad idag på Idol, jag var med och sökte i Karlstad men gick inte vidare från första juryn. Men jag kommer igen nästa gång ;) Men kommer kanske med på tv så kolla extra efter mig!
Har varit inne på massa skoaffärer nu och spenderat massa pengar, alldeles för mycket pengar(!), på skor. IGEN! Och jag fick bara köpa dom om jag lovade att slänga några skor hemma.. My shoooooes! Har ju faktiskt baaaara 25 par eller något liknande som sprider ut sig över hela hallen och varenda gång de kommer hem folk till mig så frågar de; Har du besök? Eller; Herregud! Är alla de där dina?! Ehmm.. jaaaaa? Skonarkoman som faster min, mamma har jag inte ärft det från i alla fall! Men ska fortsätta kolla på Idol nu, sen Heroes ;)


Pussy pussy, licky licky
Nej fyyyy! Hahhaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: