I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hott!

Kategori:

Är det bara jag eller är det sjutk varmt här inne? Kanske för att jag bl a har datorn i knät med men seriöst... I'm dying in here! Ska snart hoppa in i duschen i alla fall och sen är det svalt i mitt och Filippas rum som tur är!

På tal om hott ska ni smaka mina chilinötter jag köpte på Kumla marknaden i fredags. Jag trodde att det var dom som vi brukade köpa (äälska chilinötter även om man inte får så mysig andedräkt av dom) men det var det icke! Sjukt starka är dom så man kan inte ta mer än en var 15de minut ungefär för det bara steker i hela halsen och munnen! Men gott är det sen. Hehe.

Men nu blire dusch och sen sova :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: