I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hells Kitchen

Kategori:

Grauuuw vad glad jag blir att jag inte missade finalen! Trodde stensäkert på att det var förra torsdagen och har varit as förbannad på mig själv över att jag missade de men icke! Wohooow! Och ROCK vann! Fast jag höll faktiskt på Bonnie men hon kommer ju lätt att få en karriär inom den där branchen iaf. Hur som helst. Var värsta energiknippet idag när jag skulle ut och gå en sväng. Hade jätte mycket spring i benen så de blev en springrunda på en timma. Hur duktig är inte jag då? ;) Haha och räkna med att jag flåsade som fan sen, dålig kondis as hell. Måste få tillbaka den alltså.

Ska lägga mig alldeles strax. Har suttit och diskuterat med mamma vad våran Reality-show skulle heta om vi hade en. Det skulle nog vara ganska kul att se på. Vi är rätt störda i våran familj.

Men nu blir de sooovdags!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: