I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Geting mördare

Kategori:

Två stycken tog jag död på idag! En dränkte jag och en mosade jag med sopskyffeln. Jessica tycker att jag var jätte elak och skulle släppa ut dom istället men då sa jag att de förökar sig och blir ännu fler som vill mig illa. Då kollade Jessica snett på mig och skratta. Hur som helst så sov min stora bebiskisse Shino med mig heeela natten och låg uppe vid halsen och purrade all night long. Mysis! Så jag försov mig och pappa väckte mig  10 i sex och jag börjar kl. 6. Men snabb som fan är jag och jag hann! Allting gick bra, dagen segade sig fram. Fick tårta i efterrätt som var kvar från gårdagens affternoon tea och nu sitter jag här i Kumla igen och ska vila en halvtimma för annars kommer jag inte kunna plugga nånting för att jag är för trött.

Men ska kolla lite på One Three Hill nu och ta en powernap.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: