I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Filip och Fredrik

Kategori:

Imorgon blir det skolan varesig jag är sjuk eller inte. Är klar med samhällen och svenskan som båda skulle varit inlämnade idag och kartorna är jag på god väg med också som tur är. Sitter och kollar på Filip och Fredrik, eller har precis kollat klart på det och kan inte låta bli att skratta åt dessa tv-ikoner alltså! Lätt att jag skulle vilja vara med och göra program som dom. Ska nog ta över det dära sen. Tur att man har lite kontakter inom TV-branchen. På tal om det ska jag höra runt lite om prao-platser hos min kusin med som assistent, sekreterare eller likanande. Har alltid älskat media och ekonomi så vad skulle inte passa bättre än det? Men vi får se. Helst ska det vara i Sthlm så att jag får lite meriter att skryta med och sen kanske även ett jobb. Skulle vara guld! Hmm.. men först måste jag nog klara av skolan.

Nej, nu blir det dusch, packa gympakläder, borsta tänderna och mysa ner mig i min varma säng. Natttiiii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: