I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Europateman

Kategori:

Katta följde med mig hem idag och vi gjorde klart alla städer på ena kartan. Förstår verkligen inte hur vi ska kunna alla städer, floder, sjöar, hav, länder och allt nu vad det är i hela Europa! Jag som har världens kortaste minne när det gäller alla skolarbeten så jag får väl hoppas på ett G iaf. Hur som helst så pratade jag även med franska läraren Lovisa idag om att jag var intresserad att flytta till Frankrike och gå i skolan sista året där. Hon tyckte det var jätte kul och bad mig tänka igenom det lite till och sen om jag fortfarande ville så skulle jag komma upp och så skulle hon hjälpa mig med anmälan. Är super taggad på det! Sjukt spännande men läskigt samtidigt. Inte för att jag är den som ballar ur från utmaningar men att flytta till Frankrike ett år när man e 17 utan att känan någon. Det tycker jag är rätt strongt. ;) Men vi får se hur det blir. Just nu lutar det åt Frankrike! Lätt!

Men nu har min lillasyster slagit på Sagan om Ringen, Härskarringen så nu kommer jag förmodligen att fastna framför den. Tog mig över 20 minuter att skriva det här bara! Haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: