I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Choklad på näsan

Kategori:

Sitter och små kollar på Vem kan slå Filip och Fredrik och har precis stoppat in fyra kladdkakor i ugnen. MUMS! Fast det får jag inte smaka på för de ska vi sälja imorgon på infokvällen i våran skola. Men jag fick minsann lite kladdkakssmet och det var mumma!

Annars finns det inte mycket att göra. Eller egentligen finns det väl det. Men ska fortsätta med engelskan imorgon. Blev missnöjd så jag måste fixa det på nåt sätt. Italienska ska jag kolla på en sista gång nu innan jag lägger mig men det e så lätt. Ska satsa på MINST VG+ alla prov framöver nu på italienskan för fan! Och Linda och jag ska ha MVG på våran samhällarbete. Eller hur ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: