I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Slösad sovmorgon

Kategori:

Men jag är glad i alla fall!

Kom hit och Kjell var inte här. Hmm... Jag som skulle göra klart min webbplats idag? Lite små sur över att min sovmorgon blev totalkvaddad pga hans icke närvaro gick jag och satte mig i biblioteket i min ensamhet eftersom att mina söta klasskamrater fortfarande låg och snoozade i sängen. Skickade ett mejl till Kjell och undrade om vi skulle ha nån lektion idag? Det gick en halv timma, 45 minuter och jag blev mer och mer irriterad (fast jag kunde ju alltid tänka lite på de söta små fjortisarna som satt och skröt om helgens bravader). Tillslut fick jag ett mejl där det står : kom hit! Jag ursäktar min sena ankomst men nu kan du fortsätta med arbetet!

Grattis, tänkte jag. Gick bort till andra sidan skolan för att göra klart mitt arbete men när jag kommer till hans arbetsrum sträcker han fram handen och säger: Grattis! (Jag ser självklart ut som ett frågetecken och funderar på om han kanske tror att jag fyller år?) Jag kollade igenom ditt arbete och har satt betyg på dig. Har meddelat assistenten så du kan gå nu. *Jätte stolt* Jag fattar ingenting och det tar kanske 20 sekunder innan jag fått in i huvudet att jag faktiskt har klarat det, blivit av med min lucka och missat min enda sovmorgon pga detta...

Så nu sitter jag i bilioteket igen. Om en halvtimma är det matte. Hmpf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: