I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Resor

Kategori:

Jag har kommit på att jag aldrig varit utanför Europa!
Visserligen har jag varit mer utomlands än de flesta av mina vänner men i alla fall. När blir en resa till NYC hörrni? ;)

Har varit i;
Spanien, L'estartit, Barcelona, Girona
Italien, Rimini, Cesenatico, Venedig
San Marino
Grekland,
Thassos (där vi har hus), Kavalla, Thessaloniki
Frankrike, Paris och lite överallt
Tyskland, lite överallt
Belgien, lite överallt
Finland, Helsingfors
Lettland, Riga
Holland, lite överallt

Hm.. mer kommer jag faktiskt inte på.

I höst ska jag till Beligen igen på EM i truppgymnastik och nästa sommar blir det Bulgarien med vänner och ev. Italien som utbytesstudent. Sen får vi se var klassresan slutar! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: