I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Modevisning

Kategori:

Jobbade igår och var alla bästa vän. Fick även lönen i fredags så nu e jag glad igen! :D
Idag så var jag med Hanna och Emma till Sjöängsskolan där 9E och F hade modevisning för att samla ihop pengar till klasskassan, de kommer förmodligen längre än va vi gjorde! Men det var jätte underhållande med massor av fina kläder och skor. Det bjöds även på fika och sång, Frida är så otroligt duktig på att sjunga! Det är så man ryser.

Har svarat på sjukt mycket brev idag så blev lite engelska besatt och prata engelska me mamma när jag inte kom på vad det hette på svenska. Undra hur det blir med det dära au-pair saken. Tänker inte gå tillbaka till skolan i alla fall. Men imorgon ska jag ringa syo och fråga om jag kanske kan få tenta av de ämnena jag läser just nu, läste menar jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: