I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Män

Kategori: Philosophical

Pojkar, män, killar, badguys, mjukisar, tofflor, idioter, älsklingar, typer, heartbreaker, players, det bästa och värsta som finns.

Man kan kalla dom för en massa saker, jag har många erfarenheter och jag faller oftast för den mjuka, känsliga och pålitliga typen. Men även om jag trivs i situationen så slutar det med att jag tröttnar jag, på deras svartsjuka över att jag umgås med andra killar, på att de inte är lika extrema som jag ibland kan vara. Sen har jag också "dejtat" badguysen men tröttnat efter bara ett par gånger eftersom att jag känner att jag inte litar på dom.

Sen finns det dom jag absolut inte förstår mig på.. Om man nu påstår att man kan lita på en, varför då gå och ragga på någon annan medans man har flickvän. Som min kompis ex-pojkvän. Han är en som alltid har en fast och tre under armen. De va tillsammans i prick tre månader, han dumpade henne den tredje månaden. En vecka senare hade han e ny tjej. Så har han varit sen.. hm.. sen jag vet inte. Jo, sen han blev tillsammans med min förra bästa kompis. Det var i 9an, 3 år sen. Efter det har han tjej, efter tjej efter tjej efter tjej osv. Alla är efter honom, dyrkar honom, vill ha honom. Jag förstår inte vad de ser hos honom. Kanske för att jag känt honom sen vi var 11? Kanske för jag vet vilken player han verkligen är?

Jag känner många, en hel del killar då jag har lättare att umgås med dom. Men jag kommer aldrig att förstå mig på dom...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: