I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Jag är elak

Kategori:

Jag är otroligt trött på anonyma kommentarer. Varför ens kommentera om ni inte vågar ta feedbacken sen?

Ska efter det här inlägget ringa till Thurens Buisness School i alla fall och skriva in mig så jag kan börja tvåan sen nästa år. Det är faktiskt bestämt nu att jag åker till England, den 2a januari far jag iväg! Kommer hem sen nångång i augusti men shit vad kul det ska bli! :D

Sen runt två tiden ska jag in och träffa Mange, Malin och Hanna och handla lite fest-kläder. På fredagen förövrigt ska jag nog sitta hemma bara. Är alldeles för opepp för att hitta på nånting så ska nog bara umgås med pappa som jag aldrig träffar nu för tiden, sätta på nån film och spela lite me Filippa. Vara lite familjär helt enkelt.

Men nu till telefonen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: