I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hej fjortis!

Kategori:

Det gjorde min dag! Höll på att garva ihjäl mig. Sån har väl inte jag varit, eller?

Åkte buss imorse till skolan för ovanlighetens skull, satt ganska långt fram. Hyfsat lugnt resa tills vi kom till resecentret där det hoppade på en massa 14 åringar som skulle ner till Transtenskolan. Jaja, snåla på oss ni tänkte jag och de tryckte ihop sig 7 st på fyra säten. Sen börjades det pratas och fnittras.
Tjej 1: Alltså jag är fortfarande bakis!
Tjej 2: Nej är du?
Tjej 3: Jag vet att jag inte är bakis för jag drack inget men jag känner mig bakis iaf. Du vet så man inte orkar gå upp ur sängen!
Tjej 1: Ja fast jag drack jätte mycket igår
Tjej 4: Jag har faktiskt varit nykterist hela sommaren!
Resten av tjejerna: Har du?!
Tjej 4: Ja men jag ska ta igen det nu snart! *fnitter*
Tjej 1: Men jag drack typ jätte mycket. Försökte t o m tvinga i mig en Whiskey.
Tjej 2: Ja men jag drack hemmagjord lakrits shotar, 60 % , halsade en halv flaska!
Resten av tjejerna: Wow!
Tjej 2: Sen drack jag Baccardi Breezer och öl och allting!
Resten av tjejerna: Gud va kul!

Tjej 1: Min pappa ska supa mig under bordet när jag fyller 18!
Tjej 3: Ja min pappa med men han blir jätte lätt full
Tjej 1: Min pappa med! På en 3,5a typ, helt snurrig blir han!

Något i den stilen gick det och jag höll på att garva ihjäl mig så fort de sa någonting nytt! De va ju inte lite diskret heller utan hela bussen hörde och alla tyckte bara det var pinsamt. Men sjukt roligt var det att lyssna på! Tänk om man var 14 år igen! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: