I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Fredag

Kategori:

Ne, de börjar bli långtråkigt att bara sitta hemma faktiskt. Men om jag tar jobbet som au-pair i Amsterdam så får jag flytta redan i november, det är ju rätt snart.

Ska hem till Kvarnstugan idag och mysa med mina kissekatter, har inte träffa dom på jätte länge! :O Så ska jag ta med mig datan så ska vi kolla på Disney filmer. Emma och jag får ta en Disney-kväll en annan dag för hon skulle vara barnvakt till söt-Evelina och Hanna skulle servera Martin Stenmark. Fullt upp har dom ^^

Nu ska jag ringa lite samtal och svara på fem mejl jag fått under natten av massa olika familjer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: