I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Belgien!

Kategori:


(otroligt grå och tråkig bild men det regnade faktiskt den dagen i Ghent!)


Det är inte klokt vad taggad jag är inför det här! Ska bli så skönt att komma ifrån vardagen (som just nu är JÄVLIGT långsam eftersom jag inte kan göra annat än att sitta hemma) och bara slappna av och umgås med Simke, Melina och Ellen. Inget party,party den här gången dock men får åka dit nångång under sommaren me ett par vänner och festa gärnet såklart!

Även idag har jag varit geek, klev upp för kanske ne kvart sen mamma åkte och färga håret. Så nu har jag skrivit upp en lista på vad som ska göras. Typ dammsuga, diska, börja packa osv. Skit kul.. verkligen. Men har man inget annat för sig! ;) Dessutom så ska IV-Staffan ringa mig idag och prata om praktikplats oså. Får se om han kommer ihåg att ringa. Måste även skriva in mig på Karro fortast möjligt.

Men nuu.... ska jag surfa lite på nätet (inte varje dag man säger surfa?!) och leta upp var hallen där tävlingen ska vara heter!

Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: