I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Belgieeen

Kategori:

Om en halvtimma drygt så åker jag, mamma och Melina in till Örebro för att hämta upp Ellen och sen bär resan av upp till Stockholm, till Arlanda! Mh, pepp! Kanske även får träffa Martin där en snabbis, han jobbar ju faktiskt på Arlanda. :) Har precis tryckt i mig tre pannkakor, äckligt mätt så nu blir det nog inte mer mat förens på flyget ungefär.
mamma ska förövrigt spendera helgen hos sina föräldrar (mormor och morfar). Jag har inte träffat morfar sen i påskas för han har ju varit i Grekland hela sommaren. Får väl åka upp dit snart! :)

Men nuuu... ska jag försöka komma på om det e något jag har glömt, sen ska vi åka till Shell och tvätta bilen! Köp ny bil! *klappklapp* Köp ny bil! *klappklapp*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: