I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Alternativ

Kategori:

Stefan, jätte gulligt av dig att du tror på mig men orka gå i en klass där man absolut inte trivs och inte kommer över ens med nån för att de tycker att jag är elak? ;) Men ta det lugnt, ska plugga vidare sen i framtiden i alla fall så jag kommer nån vart i livet men just nu behöver jag en paus.

Nu har jag och mamma pratat massor och kommit fram till att jag har ett par olika alternativ. Jag har fram tills efter höstlovet att bestämma mig så ska ta och tänka igenom allting ett par gånger till.

1. Gå tillbaka till skolan och tvinga mig igenom allting i alla fall
2. Söka jobb i närheten
3. Söka jobb i Sthlm och flytta hem till mormor och morfar eller nån vän
4. Hemundervisning, fortsätta att plugga hemma
5. Dra utomlands, jobba där.

Nr 1 tackar jag i alla fall nej till direkt. I så fall jobbar jag hellre hemma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: