I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Tidig födelsedag

Kategori:

Idag var mormor, världens bästa mormor Dorothy och hälsade på oss över dagen.
Det blev fika och sen paketöppning till min och Billys stora glädje! Vi träffar inte mormor och morfar allt för ofta (max 3 ggr om året) och nu kommer vi inte ses förens vid jul så jag och illy fick våra presenter idag!
Han fick en lila skjorta, en ljuslila slips, 300 kr och en pull-over. Super snyggt verkligen!
Själv fick jag en lite längre tröja, en parfym designad av Ulrika Hydman-Vallien, 300 kr och ett halsband från SNÖ of Sweden. Mh, vackert!

Allt gick bra idag på Java och David anställde mig på sin.. jag kommer inte ihåg var eller vad jag blev anställd som.. hm, företagsbemanning, tror jag han sa att de hette? men fick lära mig att göra latte iaf så jag är KUNG på det nu. Kom och drick latte folks! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: