I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Praktikplats

Kategori:

Var som sagt till Allé idag och lämnade 100-tals böcker och prata me massa lärare på IV. Drog även ut på min lilla söka-praktik-eller-jobb-under-november-december-runda med mer eller mindre lyckat slut. Gina Tricot ville att jag skulle stanna minst ett par månader till, en del affärer tog inte in praktikanter pga för lite att göra, andra hade redan fullt (jag är ganska sent ute) och andra ska jag tillbaka till i eftermiddag eller imorgon och prata med. Så det här löser sig allt! Annars skulle mamma prata me Catrin Trehörning och Jaana Ekholm om nån av dom behövde praktikant, men då blir det i Stokholm (vilket jag inte lider ett dugg av) men mamma vill ha mig hemma sista månaderna nu innan jag sticker.

Är så fruktansvärt peppad på att dra härifrån alltså! Det ska bli så sjukt kul! :D
Var även och kollade in sötaste lilla datorn, rosa såklart(!) som jag kanske ska köpa, även mobil och digital-kamera. Måste ladda upp nu men antar att jag får betala tillbaka massa till mamma sen, men det löser sig!

Puss / Denise

Kommentarer

  • Hanna säger:

    nej ja tycker inte att det ska bli ett dugg kul att bli ensam i lilla SV. de ska bli kul att du åker och att vi ska komma och hälsa på dig och allt sånt, men jag kommer sakna dig otroligt mycket!! bara så att du vet! <3<3

    2008-11-03 | 17:42:29

Kommentera inlägget här: