I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Min handväska!

Kategori:

Kom i helgen på att jag är beroende av att ha en handväska med mig. Nu menar jag inte för att ha med mig plånboken osv hela tiden utan jag måste bara ha en väska. Jag blir så nervös om jag inte har med mig en och tror att jag har glömt den någonstans men i verkligheten ligger den hemma, i ett skåp eller liknande. I lördags när vi åkte till Göteborg kom jag på halvvägs dit att jag glömt min handväska hemma i Melinas rum och jag höll på att bryta ihop! Totalt onödigt att ha med sig den eftersom att jag inte hade något viktigt i den men blev jätte sur på mig själv att jag glömt den. Fick den på söndagen när mamma hade varit i Kvarnstugan och hämtat den. Hon slängde väskan till mig och sa; Visa nu vad som va så fruktansvärt viktigt att ha med sig. Men jag kunde inte säga vad. Det är bara säkerheten att ha med sig den. Känns så tomt utan den.

Men nu blir det mat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: