I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Läskig granne!

Kategori:

Kanske skrev om det för ett tag sen att jag träffade min granne (en kille som bor med sina föräldrar i samma trappuppgång som mig) i trappen och han erbjöd sig att köpa sprit och cigg till mig så jag fick hans nr. Jag har inte hört av mig till honom och inte han till mig förens idag. När jag kom hem tidigare i kväll så kom Filipp amed en lapp till mig med ett nr oså sa hon ; Det var en turk här och sa att jag skulle ge hans nr till dig. Jag skickade iväg ett sms och fick reda på att det var denna tidigare nämnda granne och jag undra om de va nåt speciellt han ville men fick inget svar. För en kvart sen ringde det på dörren och gissa vem? Joda, min kära langar granne tog en sväng förbi! Fick då höra att han fått nytt nr för han har suttit inne en månad för misshandel och ska få sin dom nu nästa vecka. Sen även att han skulle få hem sprit på tisdag och om jag ville ha så skulle jag slå en signal (notera att mamma står i bakgrunden och sorterar tvätt och hör precis vad vi(han) pratar om!) och att han tyckte att vi skulle ta en öl nåndag. Of course.. not?! Tur att man flyttar härifrån så slipper man efterhängsna, fängelsevana langar grannar!

Dessutom stank han sprit. Stackarn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: