I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Kul kul kul

Kategori:

Imorgon är det Gustavsvik som gäller med Hanna, Emma, Philip, Frank och Christer. Så kul så kul! Även fast jag inte känner för att sätta på mig en bikini just nu men what tha hääck! På torsdag så ska jag på bio med Jossan, Mange och Malin och se Twilight och sen efter det ska vi sätta oss på Lilla Örebro och planera fredagen och nästa lördag då det är maskeradfest. Nice nice. På fredag så är de glögg-kväll hos Jossan med massa folk och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig?! Inte på maskeraden heller, men kommer nog på nåt! ;) På tal om de kommer Jennica och Erika nästa helg och hälsar på! :D

Allt gick bra idag, lugnt så man kunde slappa lite. Tog en sväng på stan och köpte mössa, vantar och vinter-stövlar! Tog en fika med familjen Einarsson med. :)

Nu blir det House.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: