I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Klaras

Kategori:

"För jag var 17 år, 17 år i staden där jag växte upp ochså mäker man hur fort det går
För jag var 17 år ville inte va dem som blev kvar."

Inte fan blev jag kvar (förövrigt fyller jag 17 år om två veckor, den 8 december) men visst kom jag in på Klaras i alla fall och jag va gladast där inne hela kvällen! Tack så mycket Marina för att jag fick låna ditt leg. Tack Josefin för att vi fick vara hos dig innan, det var jätte mysigt! Tack Ibbe för cidern. Tack Allihopa för att ni är så otroligt sköna människor! Tack för att ni tyckte jag i alla fall skulle testa komma in och visst gjorde jag det. Men nästa gång tar vi det lite lugnare me spriten Jossan. ;)

Är ensam hemma hela helgen för resten av familjen är ute i skogen. Hanna och Emma kanske kommer hit sen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: