I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Jobba veckan ut

Kategori:

Nu har jag praktiserat mån - fre (eller nej, var ju faktiskt på Thoréns i tisdags men iaf) och fick jobba imorgon på Java mellan 10 - 18 för de behövde hjälp. Äntligen lite stålingar! Suger att praktisera, hade det inte varit för barnbidraget... Hur som helst så ringde även Kenneth för nån timma sen och ville ha med mig på frukosten på söndag. Alltså innebär de att jag måste hem till skogen fort som fan för att hinna lägga min innan jag ska upp till nästa jobb som börjar 5.30. Och jag är ingen morgon människa. Men pengar är pengar och jag är inte den rikaste på jorden direkt.

Mh, lön alltså ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: