I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Stay in bed!

Kategori:

Ja, vad ska jag säga.
Jobbade på Java igår men kände mig depp och seg hela dagen och inte konstigt det eftersom jag hade feber kom jaqg på när jag väl var hemma. Så jag gick och la mig när jag kom hem, vaknade några timmar senare, prata med mamma som trodde det hade hänt nånting för jag var så depp och ledsen (jag blir ledsen när jag är sjuk, känslig i huvetaget) men fick övertala henne och säga att inget hade hänt och sen gick jag och la mig igen.
Mamma sjukanmälde mig imorse så jag sov till kl. 12.00 ungefär sen har jag kollat på Hellboy 2 och Crazy in love i brist på annat att göra. Har inte stigit upp ur sängen på hela dagen, eller jo! för att hämta nåt att dricka :p
Men imorgon så ska jag till Java i alla fall för sen ska jag ut på middag med Hanna och Emma. Istället för att dela julklappar liksom. :)

Nu ska jag ringa IV och fråga vad de menar för närvarolapp.. sen ändra tiden på morgondagens middag.
Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: