I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Packa?

Kategori:

Egentligen borde jag sätta igång att packa för jag har en känsla av att de här 6 dagarna som är kvar innan jag åker kommer att gå äckligt fort.
Imorgon är det nyårsafton (det säger allting) sen kommer jag förmodligen sova bort hela torsdagen. Fredag är det fest igen förmodligen, lördag hemma i Kvarnstugan och söndag så åker jag, mamma och Filippa till Stockholm och sover hos mormor och morfar och sen är det måndag och då åker jag!
Skit att jag lyckades missa Martin precis. Han börjar jobba 14.00 och jag åker 11.30 nångång. De suger.. men han får ta sig dit iaf. :)

Ne, ska nog sätta mig och skriva en packlista och kolla upp hur mycket bagage man får ha med sig. Börjar bli lite nervös över hur mycket jag får med mig...

Puss :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: