I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Mellandags REA

Kategori:

Rea är nästan bland det bästa som finns. Finns ingen bättre känsla att komma hem med 17 olika påsar och känna att man har gjort riktiga kap. Så var det förra mellandagsrean ungefär. Den här gången var det tvärt om.
Jag, mamma, bror och syster åkte in till Marieberg och skulle handla. Jag kom hem med två par hår-klämmor och ett armband från Glitter ungefär. Var absolut inte på något shoppinghumör idag och det fanns ingenting som jag fastnade för.

Ska nog göra som mamma säger och gå design utbildning sen på universitetet. Finns ingenting längre som duger för mig förutom de bilderna som finns i mitt huvud och idéerna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: