I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Inställt

Kategori:

Dagen började dåligt.
Försov mig en halvtimma, hann till tåget som skulle gå 7.39 men det var inställt så mamma tyckte att jag skulle ta 7.52 tåget, då kommer jag ju bara lite försent. Så jag satte mig och vänta på det tåget. Men det var också inställt.. Nästa skulle inte komma förens 8.18 så där fick jag sitta en timma. Stackars mig! ;) Men 45 minuter försenad var jag och förövrigt gick dagen bra.

Jag stannade kvar och fikade sen med Jossan och planerade helgen lite och snacka skit. Gick sen till Tessie och köpte en supersnygg kappa (kommer bild sen) och Jossan testa massa snygga linnen.

DJ Jazon ringde nyss och ville att jag skulle snacka lite om Paris Hiltons-dokusåpa. She sucks..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: