I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Helgen

Kategori:

Fredagen spenderades hemma med familjen, satt och kollade på film och suckade över all mat och godis vi fått i oss under en vecka. Nyårslöftet denna gång blir nog att bli mer hälsoamma (som vi lyckas sabba efter bara nån vecka vanligtvis) men man kan alltid försöka! ;)

Lördagmorgon åkte vi till Sthlm för att äta ännu mera hemma hos mormor och morfar. Kusin Veronica var även dära och gjorde oss sällskap ett par timmar innan hon drog till krogen. Men det var super trevligt och jag fick till ett par riktigt snygga kort på mormor där! Sen blev det paket öppning och jag fick varma sockor, 300 kr på Gina, en klocka + halsband från Regal (nu har jag en egen bling-bling klocka Mange!) och två par örhängen. Tack tack kära släkt. :) Jag och mina syskon satte oss sen och kollade på Harry Potter 4 medans de äldre satt kvar på övervåningen och fortsatte dricka. Och tro det eller ej så gick jag och la mig 22.15! Det var ett bra tag sen jag la mig innan 24.. Men trött som satan var jag.

Söndagen gryr och vi går upp, klär på oss. äter frukost, säger hejdå och åker till farmor där vi fikar meeerraaa. Min söta lilla farmor, alltid så trevligt att vara hemma hos henne. Så vi satt där i nån timma och bara pratade och sen ringde mormor och sa att jag glömt min kamera laddare så det blev en sväng dit innan färden hemåt bar.

Nu sitter jag här och ska äta... igen.. Fan vad vi äter alltså..

Puss :'

Och Grattis Philip din lilleskit som fyller 17 år idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: