I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Heldag i Sthlm

Kategori:

Hanna sov hos mig tisdag -onsdag och 07.30 satt vi på bussen till Sthlm. Träffade våran engelska lärare vi hade i högstadiet, Gunnel Zenk, och pratade lite med henne. Sen sov vi.. Hela långa vägen till Sthlm. Väl framme köpte vi en macka på pressbyrån och sprang och köpte mig en handväska så att inte Hanna skulle behöva släpa på "alla" mina grejer. Sen blev det julklapps-shoppning för hela slanten! Så nu är ALLA julklappar klara! Super skönt, och det är två veckor kvar till julafton. Sen lyckades jag tappa bort min kasse från TopMan och sprang omkring med Hanna hack i häl i varenda affär vi varit inne i och letade efter kassen. Men ingen hade fått in den så de var bara att gå tillbaka och köpa nytt. Killen som jag handlat av kände igen mig minsann (!) och helt plötsligt så var hela TopMan avdelningen kompis med mig och tyckte synd om mig. Men likförbannat så fick jag köpa nya julklappar.

Sen var det dags att ta tåget till Thorilsplan och åka till DN-huset. Där träffade vi på en massa trevliga brudar som liksom jag vunnit en "träff" med Darin. Sammanlagt var vi kanske 14 st, varav hälften tyckte om Darin lika mycket som mig. Okej, men inget super idol. Sen resten av gänget var pinsamt överdrivna Darin-fans.. Hur som helst så delades vi in i två grupper och fick sen gå in i studion och snacka lite med Darin och i radio. Woho! Sen efter det så satte vi oss i ett rum där det bjöds på chips och läsk. Fast jag tog bara kaffe, haha. Men han signerade sitt album, sjöng lite för oss, svarade på frågor, krama om oss, tog kort med oss osv. Sen var han tvungen att åka tillbaka till dans träningen.

Vårat tåg skulle inte gå förens 22.07 så jag och Hanna fick sitta och vänta på T-centralen i hundra år (kändes det som) sen träffa vi Philip, hoppade på tåget och somnade. Sen var vi hemma :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: