I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hela dagen resumé

Kategori:

Dagen började med skönsång av mina kära syskon och moder. In till mig kom dom kl. halv 7 på morgonen med presenter och rulltårta i högsta hugg. Nyvaken som jag var, tackade jag dom hjärtligt och höll för ansiktet när mamma försökte att fotografera mig, men några fula/snygga bilder fick hon allt till! Så det blev paketöppning och rulltårteätande fram till tio över 7 då jag skyndade mig att klä på mig och sminka mig för att sen ta tåget till Java.
Fatima var först med att gratta mig, sen Josef och Maria sen David och Bettan. Adde kom senare och grattade mig och likaså Maria. Lugn dag eftersom att det var måndag så vi chillade mest och pratade massa. Kl. 14.30 kom Marina och Mange till Java och fikade och grattade mig. Satt med dom en stund efter att jag hade slutat och gick sen en sväng på stan med dom. Mamma kom in till Örebro runt halv 6-tiden och kollade i lite affärer med mig och Melina och sen satte vi oss på Java för Melina skulle ha en macka. Jag fick dessutom gratis fika (kola-tårta och latte) av Adde som "present", säger ju att de är otroligt gulliga där!

Hemma igen så blev det mat, exprimentera lite med kameran och svara på alla Grattis meddelanden av alla mina underbara vänner. Puss på er :*

Nu ska jag hoppa in i duschen sen sova. Tack för en bra dag och helg allesammans! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: