I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Trummpinnen!

Kategori:

Den var nästan min! Så nära att ta den! Eller rättare sagt min bror fångade den och då hoppade det fem gubbar på honom som också ville ha den så de stod och slet i den dära stackars trumpinnen och jag stod bredvid och hejade på Billy såklart. Tillslut kunde jag inte låta bli att hjälpa till lite och slänga mig in i högen och grabba tag i pinnen och nypas lite i de andras händer och handleder för att de skulle släppa taget samtidigt som jag skrek: Jag är tjej! Jag borde få den! och då va de faktiskt en kille som höll med mig. Coolt! Hur som helst stod vi där och slet tills de andra gav upp och jah tappade greppet så var de bara Billy och en gubbe kvar. Och han slingrade sig som en ål och fick den ur brorsans händer och kutade iväg fort som satan. Lite synd. Bättre lycka nästa gång! (Höll dessutom på att bryta en nagel! Jordens undergång är nära, haha)

Konserten i sig var otrolig. Gamla gubbar som sprang omkring och löjlade sig på scenen och gav mig nostalgitrippar gång på gång. Tur att man växt upp med sån musik, den är så mycket! Så mäktig! Jag menar, Deep Purple var faktiskt ett av de banden som skapade självaste rocken så det är en självklarhet att man ska gå och se dom! Sen att man fick Bonefine (?) och Europe på köpet är inte helt illa pinkat det heller.

Men nu är klockan på tok för mycket!
Dags att sova, imorgon är de Stockholms skärgård som gäller! Jippi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: