I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Tisdag

Kategori:



Idag regnade det hela dagen, otroligt roligt. Antar att sista sommardagen var igår, tur att jag la mig på balkongen en stund och njöt av den sista solen då! Jag fick för mig att vi hade gympa idag och släpade med mig massa kläder i onödan och på samhällen diskuterade vi skolans budget och minus beloppet våran klass har skapat pga vårat resande. Men vi kom tillsut fram till att det inte alls var vårat fel utan nån som hade fört in bokföringen på oss bara, schysst. Men nån kryssning med EUekonomerna blir det förmodligen inte iår för skolan ville inte pröjsa det. Även fast våran förra rektor sa att vi hade 50.000 på kontot som vi skulle få åka för så säger nuvarande rektorn att det minsann inte finns några pengar alls. Hmm..

Men nu blire till att plugga matte, samhäll, franska och lite till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: