I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Sola! :D

Kategori:

Oh underbara soool stanna kvar nu för fan!

Ska ut och lägga mig i solen alldeles strax och njuta lite av den sista sommaren. Har letat festlokaler för fullt men hittar ingenting. Ingen som vet nån festlokal i Sthlm området man kan hyra? Dessutom, nån som har bil och vill köra oss till Tyskland och handla dricka? Haha.

Sen hur de blir med festen ikväll har jag ingen aning om. Allting löste sig nyss eftersom jag kunde följa med (skiter i Fjugesta) men då fick jag minsann ingen skjuts hem för Hanna ska hit ut ikväll. Och jag är sjuukt fest sugen men jag måste ju komma hem med. Hmm.. Undra när mamma kommer hem egentligen?

Men nu ut i solen ! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: