I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

P-Floyd

Kategori:

Självklart var det lika underbart att höra dom som förra gången men det var lite mer effekter och spacat den här gången. Det ultimata är såklart att de spelade i Dalhalla, det blir sån ackusik där nere i kalkberget. Vi hade även tur med vädret, visst blev det lite kyligt när det närmade sig småtimmarna men på med filtar och tröjor så höll man värmen. Regnet slapp vi undan i alla fall.

Det var flyguppvisningar, pyroteknik, fyverkerier och massa mer. Det jag var mest imponerad av förutom musiken var ljustekniken. De fick varenda lampa och strålkastare att stämma ihop med musiken. Allt var så planerat in i minsta detalj. Pampigt, mäktigt och energi, precis så som det ska vara!

Det enda jag var besviken på var att de inte spelade Money.. Satt och väntade hela konserten på en av mina favoriter så spelade dom inte den! :o Men men, får nöja mig med att jag fick höra den förra året i Skog på 10 års jubileumet.

Ett stort plus var Floyd-camp med alla underbara människor som kom och hälsa och var stupfulla kl. 4 mitt på dagen. Många hälsningar till våran camping-granne Tommy och hans otroligt coola morsa som jag inte förstod ett skit av va hon sa när hon var full och snackade norska! Keep on diggin' friends! Vi ses nästa år igen! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: