I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Onsdag

Kategori:

Har halvsovit jätte dåligt inatt eftersom att syrran hamster har hållit mig vaken så judt nu känner jag för att skita i skolan och lägga mig i min varma säng igen och somna om igen. Varför har inte vi sovmorgon längre? Det är faktiskt inte kul att gå upp kl. halv 7 varje dag.

Efter skolan ska jag in till Askersund och gå på marknad med minsa söta vänner och äta marknadsgodis. Mums!
Men nu är det dags för skola dock, men Europateman står på schemat som verkar sjukt kul och sen ska vi diskutera klassfesten som ev. nu ska bli lokal/privatfest som vi ska bjuda in andra till fär att tjäna pengar till klasskassan. Inte fel det heller!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: