I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Min älskade!

Kategori:

och mer eller mindre hatade dator har ääntligen kommit tillbaka från behandling hos DataStefan.. Ännu en gång. För den stängde av sig och gick inte att starta sen. KUL! Blev lite kris eftersom att jag verkligen behöver datorn nu när skolan börjar annars är jag definitivt körd!

Hela dagen idag annars har jag bakat bröd och hallongrottor. Mer har jag inte hunnit med faktiskt. Ska nu om några minuter dra och byta om och sen sticka till jobbet.

Och på fredag är det förmodligen poolparty för min och Hannas del ;) Ska bara ta ledigt från jobbet! Haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: