I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Kristian Anttila

Kategori:

Sitter hära, mer eller mindre chockad för tillfället. Mer besviken skulle jag nog kalla det. Killar alltså. Dubbelmoral så fort de öppnar munnen! Nej jag måste komma på andra tankar nu annars förstör det hela min kväll och jag har inte tid med det.

Lyssnar på Kristian Anttila just nu, Smutser, kan inte låta bli att garva ihjäl mig. Älskar den låten. Han är lite Thomas Di Leva vs. Håkan Hellström på nåt sätt. Men stört skön!

Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan slänga in en ny, sen måste jag måla om naglarna, ladda hem ny musik, lägga över den på Ipoden, tvätta ännu mera och få upp humöret igen! Helgen ska bli perfekt, skit kul och oförglömlig även fast vädret ska vara skit.

Ska nämnligen på Deep Purple imorgon i Cloetta center, lördag drar vi (familjen) till Sthlm och på 50 års skiva hos Jaana under dagen och sen ska vi till skärgår'n där vi ska grilla och mysa me fam. Tour och fam. Seger. Träffa snyggingarna Johnny och Freddie är inte fy skam!

Nejmen åter till vad jag nu håller på med... Naglarna blir det nog!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: