I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

I got it from my mama

Kategori:

Here we go! Baby where you got your body from? I got it from my mama.

Hm., ja jag vill ju inte påstå att jag ser ut som mamma gjorde när hon va i min ålder. Hon var då elitsimmaren och tränade två gånger om dagen, jag tränar... inte mkt alls! Men det e bara för de har varit sommar nu, har inte kommit igång än men snart drar allt igång igen!

Och ge dig för i helvete för jag orkar inte med dig och nej betyder för fasen nej!

Och Victor, vad vill du jag ska säga? Jag gjorde bort mig, jag sa förlåt, jag ångrar mig. Du beter dig ju bara barnsligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: