I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Full fart!

Kategori:

Nu så börjar det bli lite stressigt. Var in till Askersund och köpte kläder me mamma för hon behövde nya tills imorgon och jag fick agera smakråd. Tur att hon har mig! ;) Fick dessutom med mig en lång skjorta hem, super gullig! Tacka gudarna för rea!

Men nu så är det fullt upp. Samtidigt som man vill kolla på OS invigningen så ska jag ladda in musik till Ipoden och mobilen. Sen ska jag fixa lite flätor i mammas hår som håller på att glida av. Välja kläder tills ikväll med, juste. De blir nog att slänga på sig nåt enkelt, blir ganska varmt på konserter speciellt om jag och brorsan ska stå längst fram och trängas som vanligt. ;)

Och detta ska göras inom två timmar så det är bara att sätta fart nu.
Åter till arbetet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: