I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Farväl mina söta vänner

Kategori:



Usch, grät så mycket sen när alla hade åkt. Saknar er så mycket. Även om jag inte lagt så mycket tid på er två de två sista åren så har jag alltid älskat er så oändligt. Tänk att vi har haft er i nästan 5 år. Är jätte ledsen och besviken på mig själv att jag tappade intresset. Trodde aldrig att jag skulle det. Jag som var hästokig så fort jag föddes ungefär. Men det har väl me tonåren att göra. Tur att jag har nånting att skylla på även om det är ganska blekt?

Men nu så har vi inga hästar kvar. Från tre till noll på bara någon vecka. Ena bebisen står i Närkes Kil, det är inte så långt bort. De två på bilderna, Hades och Ikaros, står i Jönköping. Det är en bra bit men jag ska minsann dit minst en gång i månaden för att hälsa på dom och lägga mitt ansikte mot halsen, känna hästlukten och gråta några tårar.

Men nu är det dags att sova. Har dessutom lagt in bilder från P-Floyd och Suzannes 50 års fest på datorn nu så snart blir det lite bild kollage med. :)

Natti natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: