I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Deep Purple

Kategori:

Ohh.. pepp pepp inför ikväll!

Vaknade visserligen för ett litet tag sen, skönt med sovmorgon. Blir inte allt för många såna när man jobbar. Men va ledig idag så passade på nu. Är jätte taggad inför ikväll då jag ska på Deep Purple med min familj. Förbandet är ju då Europe. Och jag veeet att ni är avundsjuka och det ska bli så otroligt kul!

Nu ska jag försöka mig på Facebook ett tag. Håller på att lära mig nu faktiskt. Jag är så duktig ibland! Men nu ska jag få alla Örebro bor att skaffa det med, ni ligger lite efter hära folks ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: