I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Askersundsmarknad

Kategori:

Gick omkring på marknaden med Hanna och Emma i duggregnet. Det är rätt mysigt men man blir vanare och vanare för varje år och det är ju samma saker hela tiden så det är inte så super kul längre som man tyckte i början. Men marknadsnougat måste man alltid köpa! Det är ju för gott! Även brändamandlar. Mums! Men det var de enda jag köpte den här gången, funderade på att köpa lite trosor eftersom de e så billigt och de är grymt sexiga men struntade i det den här gången. Träffade även massa gamla klasskamrater, det är alltid roligt att höra vad de har för dig nu för tiden och hur det går för dom.

För övrigt så lärde vi oss grym onödig matte idag som jag aldrig kommer att använda i hela mitt liv och dessutom är de dö svårt, lokalfest blir det i september annornat av oss, SP2Eu, och på fredag är det Eu-dagen men jag missar den! Damn, jag som hade sett fram emot att klä ut mig i disco/80-talist/wanna-be-aMadonna klädsel! Well, jag får väl vara med nästa år. Men nu ska jag räkna lite värdelös matte och läsa lite franska som inte alls är värdelöst längre om jag nu ska flytta till Frankrike nästa år. Vi får se ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: