I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Sälen, where to begin?

Kategori:

Alltså ja, vad ska jag säga?
Sälen lördag - onsdag va ju helt galet! Kan ni tänka er, 6 galna brudar i en stuga, alldeles för mycket vattenpipa, fylla, blåmärken på ben och armar, sparkåkande mitt ute i natten, glädje, god mat, långa dagar i backen, härliga engelsmän på måndagsklubben, lite för många polkashots, lite för mycket snurr på förfestspelet, powernaps och skönmusik.
Herregud, dessa dagar var absolut oförglömliga och jag hoppas att jag får uppleva samma galenskaper nästa år igen med samma gäng, samma tid och samma stuga!
Thanks 4 everything gals!
Lili, Kajsa, Julia, Ennie & Terese! Kärlek brudar, kärlek!


Förresten, ett skönt citat av Tessan om mig i min skidoutfit
"Denise, du ser ut som en riktig alpinbrud! Me tighta kläder, raybanbrillor, pannband, iphone och stavar!"

Haha, tror de e stavarna som gjorde allt där va ;)

Lite timeout uppe på Hundfjället.
Förresten, det finns sjukt många fler bilder. Dock tror jag endast 5 st kommer att läggas upp på facebook, de är fan inte nice alltså! haha!

Lots of love <3

Kommentarer

  • kajsa säger:

    KÄRLEK!!!!

    så himla bäst sälen-tripp! Sälenreunion I say ;)

    <3<3<3

    2011-02-28 | 18:24:16
    Bloggadress: http://yourownkk.blogg.se/
  • hemlig aka julia säger:

    GALET BRAAA!!!

    2011-02-28 | 20:50:13

Kommentera inlägget här: