I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

öhh

Kategori: Philosophical

Ja vad ska jag säga. Finns inte så mycket att säga egentligen. Jag är sämst på att blogga, too bad. Jag har ju egentligen sjukt mycket att skriva om. Nu menar jag inte att jag är upptagnast i världen utan jag har ju så galet mycket småsaker som händer omkring mig, citat jag vill föreviga, tankar som jag inte ens förstår mig på själv och tusen andra grejer! jag måste lära mig att mobilblogga helt enkelt, för de är just de där småsakerna, de där småsmå gulliga tillfällena som är värda att minnas, som förtjänar en liten rad.

Just nu kommer jag dock inte på någonting.

"Mamma, när jag blir stor.. då blir du liten!" - Denise, jag var ett riktigt snille när jag var liten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: