I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Praktikplats, någon?

Kategori:

Varför ska de vara så svårt att få tag i en praktikplats?
Jag har ringt, jag har besökt, jag har mejlat, jag har säljt in mig, jag har försökt om och om igen men svaren är alltid;

"Vi har lite mycket just nu."
"Vi har många nya anställda/vikarier nu."
"Vi har inga handledare"
"Vi tror inte det här skulle passa dig."
"Du skulle hört av dig tidigare."
"Ring igen om en vecka."

Hm, tror jag har sökt.. lite mer än 15 olika platser nu. Jag tänker inte hamna på ett café igen, räcker ju med att jag jobbar med det redan.
Hm, vad ska man ta sig till?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: