I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hej bloggen!

Kategori:

Hejsan.

Har inte haft tid att uppdatera (som vanligt) för jag har faktiskt ett liv med! :) Hehe.

Sitter just nu och leker med min underbara bebis Iphone som jag älskar över allt annat just nu, håller på att sätta in kontakter som tar död på mig eftersom de är ju ett par stycken.. ett par hundra stycken.. nåt i den stilen!

Igår så var Merym här i alla fall och vi gjorde våra produkter till UF - företaget, de kan ni kolla in på vårat företagsblogg som heter http://naturallookuf.blogg.se/ . Finns även annat kul att kolla in där. :)

Draknästet var det ja. Idag runt halv 3 så var de vårat företags tur att ställa oss inför den fruktansvärda juryn (våra otroligt gulliga lärare + Jakob från UF) så så terrible var det inte, kändes som om de gick riktigt bra med faktiskt! Så nu väntar vi med spänning på om vi får ta del av vinsten!

För övrigt så var det sista skoldagen för mig idag eftersom jag inte har några lektioner imorgon och sen är det sportlov! Ser fram emot det som tusan, ska bli så bra!

Men nu åter till Iphonen och sen skriva klart engelska arbetet så jag slipper sitta med det på lovet, för då är de körkortsteori som gäller.

Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: