I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Regn väder

Kategori: The Au-pair part of my life

Har under hela förra veckan och hittills den här veckan kunnat skryta med vårat härliga vår/sommar väder men antar att kretsloppet har sin gång här med. Har småduggat hela dagen, grått och trist bara. Blev ju inte alls taggad på att gå ut då.. Så rensade igenom hela mitt rum och gjorde om massa så nu har jag mer plats och har gömt undan det som Shannon skulle kunna tänka sig nicka från mig.

Jaja, ska sätta mig och klura ut en ny design till min blogg igen, har tröttnat på den hära.


Och mamma, jag har fått tillbaka den där grejen som sticker mig i huvudet :p haha, måste ju vara ryckningar eller nåt, as läskigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: