I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Andra Avenyn

Kategori: The Au-pair part of my life

Ska nu alldeles snart luta mig tillbaka i sängen och kolla på Andra Avenyn.
Har varit en lång dag idag så är rätt slut.

Hade ett litet missöde i badet tidigare ikväll. Barnens favorit-lek när de badar är "sliding" vilket innebär att de sitter på badkarskanten och glider ner i vattnet. Både jag och Wendy är emot det eftersom vi väntar på att nån ska slå i huvudet och självklart lyckas Aidan smälla i sitt öra och börjar att stortjuta. Det var sista gången de lekte "sliding" på ett tag tror jag. ;)

Gjorde en makeover på Shannon med, sminkade henne, flätade luggen och fixa upp håret så nu har jag blivit tillsagd att göra samma frisyr imorgon innan skolan, för smink får de inte använda ;)
Hon var otroligt förtjust i min rosa mascara med så får väl gömma den antar jag.

Men nu ska jag kika på Andra Avenyn,  sen är det läggdags! De små skitungarna har kommit in en en vana att vakna sex, halv sju på morgonen. Uschja!

Nattinatt!

Kommentarer

  • mormor öch morfar säger:

    Vi tycker du är jätteduktig

    2009-03-05 | 16:42:29

Kommentera inlägget här: